Bodystyling

Karolína Dosedělová
​instruktorka

Registrace

Datum Čas Cena Obsazenost Minimální počet

Momentálně nejsou dostupné žádné termíny školení.

Co to je?

Bodystyling je lekce silového a posilovacího charakteru, která rovnoměrně zpevňuje a formuje postavu, soustřeďuje se na formování svalů celého těla, můžete se ovšem zaměřit pouze na problémové partie – stehna, hýždě a břišní svaly. Dochází také k protažení a posílení  celého těla. Svaly se stávají funkčnějšími, pružnějšími a lépe tvarované.
Cvičení slouží také k odstranění nežádoucích tukových rezerv na těle, pomáhá zvyšovat bazální metabolismus a schopnost využívat tuky, jako zdroj energie. Dnes se nejvíce používá varianta, kdy se procvičují hlavně problematické ženské partie.

Bodystyling je vhodný  pro všechny sportovně nadšené jednince. Nedoporučuje se pro těhotné ženy, které nemají s bodystylingem zkušenosti a nemohou si upravit tréninkový plán tak, aby jim vyhovoval. Díky tomu, že se u bodystylingu můžete zaměřit jen na určitou část těla, můžete procvičovat vybrané partie a nezatěžovat části těla, se kterými máte případně potíže.

Cvičení je koncipováno tak, že se využívá převážně váhy vlastního těla. Pro spestření se však používají i cvičební pomůcky. Pomůckami jsou: overbally, gumičky, činky, tonicbally, bosu, T-bow, stepy, flow tonicky apod. Neobejdete se také bez láhve vody nebo sportovního nápoje, samozřejmostí je vhodné oblečení, obuv a ručník.

V některých lekcích, které jsou v nabídce, je pro zahřátí organismu využito velmi jednoduché aerobní choreografie. Lekce je však vždy přizpůsobena zúčastněným, jejich stávající výkonnosti a fyzické kondici.

Pro dosažení co nejlepšího účinku ze cvičení – tedy zformování postavy, zlepšení fyzické kondice a redukce váhy, je nutné navštěvovat lekce min. 2x týdně. První výsledky nečekejte ihned, ty se dostaví u každého individuálně. Po pravidelném cvičení by měly být výsledky viditelné (a měřitelné) cca po 2-3 měsících. Základem je však zdravá, vyvážená strava a dodržování pitného režimu. Před cvičením (cca 1-1,5 hod.) bychom měly konzumovat pouze lehce stravitelná jídla a doplňovat tekutinu.

Pokud chcete zvýšit účinek redukce, je možné používat před cvičením různé potravinové doplňky (dnes je jich na trhu nepřeberné množství). Osvědčeným prostředkem na zformování postavy a na efektivnější úbytek tuku je Neo-carnitargin, L-Carnitin nebo Gold Carnitargin – podporují odbourávání tuku, omezují jeho ukládání a podporují fyzický výkon. Všechny tyto výrobky vždy konzultujte s odborníkem.

Vhodné úplně pro všechny: štíhlé i baculky, muže i ženy, úplné začátečníky i velmi pokročilé.

Termíny

Úterý 19:10 – 20:00

Čtvrtek 19:10 – 20:00

Neděle 17:40 - 18:30

​Minimální počet pro konání lekce: 5 účastníků, rozhodný čas vždy v 17:00 v den konání lekce, v neděli v 16:00

​Ceník

80 Kc/lekce
10 vstupu 700 Kc
student 65 Kč/lekce
10 vstupu student 600 Kc/lekce

Lektor

Karolína Dosedělová

telefon: 703 122 548

mail: karolina200015@gmail.com

facebook: Karolína Dosedělová
instagram: dosedelka_k

VÍCE O KAROLÍNĚ

Karolína je profesionální instruktorkou fitness. Ve fitku tráví většinu svého času, a to buď s klienty, nebo trénováním sebe samotné. Mimo bodystyling se Karolína specializuje také na silové tréninky, kruhové tréninky a tréninky kompenzační.


[doplňte nadpis]

Realizace Strategon s.r.o.    Copyright FIT-K.O. 2016